Avatar billede dkkarpen Nybegynder
02. december 2005 - 11:01 Der er 1 løsning

Upload script fra lokal IIS til remote IIS

Halløj,

Jeg forsøger at omlægge en udviklingsmodel fra remote til lokal udvikling. Men da jeg kun vil have et sæt billeder/grafik - placeret på min remote server - vil jeg om nødvendigt omskrive min upload funktion til at kunne uploade til min remote server. Men men men,....... Jeg er gået i stå ved problemet med at serverne ikke er i samme Domæne, hvilket betyder at  Internet gæsten på min lokale server ingen rettigheder har til at skrive på min remote server. Hvordan løses det?

Jeg har læst følgende artikel fra komponent producenten, men det virker ikke.

http://support.softartisans.com/kbview.aspx?ID=18

Har i nogle idéer?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. december 2005 - 21:11 #1
Lukket