Avatar billede loxx-- Nybegynder
01. december 2005 - 15:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flere mailkonti - hent ikke mails

Hej

Jeg har et spørgsmål ang. flere brugere om samme mailkonti.
Jeg har en konto hos tdc (120xxxxxxxx), hvor jeg har to email-konti til.

Er der ikke mulighed for at lave en opsætning i Microsoft Outlook 2003, så den på min computer kun henter de mails som er til xx@xx.dk og på den anden computer kun henter de mails som er til xx1@xx.dk

Man kan lave det nummer i Outlook Express, men jeg kan ikke finde det i Outlook, og det kan jo ikke passe...
Det var noget med "Hvis modtager er 'xx@xx.dk': hent ikke fra server".
Avatar billede boxer Nybegynder
01. december 2005 - 15:42 #1
Kan du ikke bare nøjes med at have de konti der skal bruges på hver computer?
Slet den konto du ikke vil hente fra på begge PC'er
Avatar billede willi Nybegynder
01. december 2005 - 17:00 #2
>funktioner/konti/egenskaber og fjern flueben under >Medtag denne konto ved modtagelse af post eller synkronisering?
Avatar billede loxx-- Nybegynder
02. december 2005 - 15:26 #3
Det løser ikke problemstillingen... alt post som bliver sendt til en af de to mailadresser modtages, når man henter post fra brugernummer 120xxxx og pass xxxx - jeg vil kun hente den post som bliver sendt til xx@xx.dk - og på min anden computer, som jo er sat op med samme brugernummer og pass skal der kun hentes til xx1@xx.dk
Avatar billede loxx-- Nybegynder
08. december 2005 - 21:42 #4
det var alligevel for meget for jer?
Avatar billede boxer Nybegynder
08. december 2005 - 22:46 #5
Måske :o)
Jeg er ikke bekendt med at man kan hente post via et brugernummer som du beskriver det. Så jeg ved faktisk ikke hvordan det fungerer.

Når jeg sætter Outlook op, tilføjer jeg de konti der skal bruges. I dit tilfælde vil det være xx@xx.dk på den ene maskine og xx1@xx.dk på den anden maskine.
Kan det ikke lade sig gøre?
Avatar billede boxer Nybegynder
08. december 2005 - 22:55 #6
Du har vel været her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=71505
Læg mærke til at der nede i bunden er mulighed for at starte en char med hotline.
Avatar billede loxx-- Nybegynder
15. september 2006 - 23:19 #7
Smid svar så vi kan lukke tråden.
Avatar billede loxx-- Nybegynder
24. september 2006 - 17:20 #8
...