Avatar billede svendthomsen Nybegynder
01. december 2005 - 15:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvis jeg downloader åbnes filen kun

jeg har det problem at engang kom jeg ved uheld til at lade afkrydsnings feltet "Spørg altid, før filer af denne type åbnes"
til at være tomt og så jeg fjols klikket på åbn lige siden har den åbnet alle filer jeg downloader hvordan kan jeg slå det til igen når jeg ikke har muglighed for at afkrydse feltet

hvad skal jeg gøre?
Avatar billede flyver23 Nybegynder
01. december 2005 - 16:16 #1
I internet indstillinger, fanen sikkerhedsniveau, brugerdeffineret er der nogle punkter man kan vælge tilladelser for. Altid, aldrig, spørg.
Det kan være her du skal ændre indstillingen for den fil du snakker om.
Vh FLyver 23
Avatar billede svendthomsen Nybegynder
01. december 2005 - 16:28 #2
ja det troedejeg også men hvilken en?
jeg har ledt dem igenem et par gange nu og ikke fundet den hvad hedder den?
Avatar billede double-g Juniormester
01. december 2005 - 20:50 #3
Prøv med

- kontrolpanel
- mappeindstillinger
- filtyper
- marker >filtype<
- avanceret
- marker "bekræft åbning efter overførsel"
Avatar billede flyver23 Nybegynder
02. december 2005 - 06:21 #4
Ja, Det lyder som det rigtige svar. Så blev jeg også klogere.
Vh flyver 23
Avatar billede svendthomsen Nybegynder
02. december 2005 - 19:33 #5
mange tak