Avatar billede amrc Nybegynder
01. december 2005 - 10:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ps. Angående Power-album igen som jeg lige har skrevet

Jeg har lige prøvet at kopiere et par billeder fra power albummet over på et skriveprogram.
Bogstaverne aztecbrd.wmf kom ind på det ene billede, og bogstavet candcave.wmf på det andet.
Det er sådan nogle bogstaver jeg skal dobbeltklikke på for at få billedet frem
Avatar billede amrc Nybegynder
01. december 2005 - 10:52 #1
Jeg annullerer også denne skrivelse, da jeg ingen svar fik
Avatar billede jokkejensen Novice
01. december 2005 - 10:54 #2
Du bliver nok nødt til at give folk lidt tid, det er ikke sikkert der lige sidder en med kendskab til ovenstående inden for 30 minutter, selvom spørgmålet skulle komme på side 2 eller 10.. der er folk der benytter kategori oversigten til at finde tråde de kan hjælpe med, og du kan ikke forvente at der er en dygtig illustrator gut der lige sidder parat..

Mvh