Avatar billede morten_leth Nybegynder
29. november 2005 - 12:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et RSoP spørgsmål lidt undren.

Hej Alle

Jeg har lidt problemer med min folder redirection på nye brugere derfor sidder jeg og roder lidt med RSoP (Resultant Set of Policies), problemet er i bund og grund at der bliver oprettet 2 mapper i deres homedir (hvor Desktop, Application Data osv er) der bliver oprettet en der hedder %username% også bliver der oprettet en %username%.domænet eks. morten og morten.leth (såfremt domænet hedder leth).

mit spørgsmål er så hvad betyder dette?

http://nusermusen.dk/Morten/tester.jpg

Håber der er en klog gut derude der lige kan hjælpe mig en smule...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
29. november 2005 - 12:57 #1
Derudover så undrer jeg mig egentlig også over denne her fejl:
http://nusermusen.dk/Morten/tester2.jpg
Her er hvad properties siger:
http://nusermusen.dk/Morten/tester1.jpg

Det jeg finder mærkerligt, er at dette er en Citrix server og der bliver absolut ikke installeret noget gennem group policy, men mit næste spørgsmål er så viser den denne fjel hvis der er noget andet galt eller er det kun hvis der bliver installeret noget???
Avatar billede morten_leth Nybegynder
29. november 2005 - 15:52 #2
Her er hvad jeg har fundet ud af, det er faktisk kun på de servere der er installeret SP1 på (det er 2003 servere)...

Er der nogen der har nogen gode forslag så ???
Avatar billede morten_leth Nybegynder
02. december 2005 - 10:43 #3
Ligemeget må oprette et nyt spm hvor jeg forklare lidt bedre om mit problem...