Avatar billede nillerdrengen Nybegynder
28. november 2005 - 18:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lidt nostalgi er gået fortabt?

Hej eksperter!

Jeg kom lige i tanke om en screensaver jeg engang har set, men aner ikke hvad den hedder. Den er gammel - rigtig gammel - ca 10-12 år, og viser en mand på en øde ø som laver alt muligt forskelligt fra dag til dag.

Ved godt at det er en lidt tynd beskrivelse, men jeg er sikker på der er nogen der kan huske hvad den hedder. Hvis den så stadig eksisterer, virker den så under xp, og er den overhovedet tilgængelig for dødelige?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. november 2005 - 19:26 #1
Avatar billede nillerdrengen Nybegynder
28. november 2005 - 19:28 #2
Jæs sir! Tak for svaret!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. november 2005 - 19:30 #3
Så lidt! :-D