Avatar billede dansukker Nybegynder
28. november 2005 - 16:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

webprogrammør/designer søges til portal-projekt

Hejsa,
vi er i behov af en webprogrammør/designer i forbindelse med et Portal projekt.
Vi har ideerne men kan ikke omsætte dem til en fungerende webside uden hjælp.
Af naturlige årsager kan jeg ikke gå nærmere ind på indeholdet her, men send en mail til henrik@volcker.dk så kan vi fortælle lidt mere.
Avatar billede saucer Nybegynder
28. november 2005 - 17:05 #1
Du kan kontakte mig på info[at]saucer[dot]dk og give mig lidt mere info om projektet.
Avatar billede bramming Nybegynder
28. november 2005 - 21:15 #2
www.db-solution.dk
Der kan du altid kigge!
Avatar billede itbjarne Nybegynder
28. november 2005 - 22:43 #3
Hej.
Jeg har sendt dig en mail, Henrik.
Du kan evt læse mere om os på www.proxyco.dk.
Avatar billede dansukker Nybegynder
04. december 2005 - 22:10 #4
/