Avatar billede nickx Nybegynder
27. november 2005 - 18:26 Der er 7 kommentarer

Hjælp til installation af headset i win xp

Hejsa

Jeg har lige købt et usb head set med mikrofon og jeg kan simpelthen ikke få det til at virke på min pc. Windows xp home sp 2 kan ikke finde en egnet driver. Det mystiske er at min far har en pc med windows xp home sp2 som fungerer fint med det sa mme head set. På min fars pc satte jeg blot head settet i usbporten og windows ordnede resten... Hvorfor virker head settet ikke på min egen pc? Please help! ;)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
27. november 2005 - 18:29 #1
Sikker på din USB controller er installeret korrekt?
Prøv at kigge i enhedshåndtering efter enheder med et gult ikon ved.
Avatar billede nickx Nybegynder
27. november 2005 - 18:37 #2
Hej Hmortensen! ;)
Jeps. min usb controller har ingen gule ikoner!

Det har head settet til gengæld...Er det ikke mystisk at head settet virker uden problemer på min fars pc?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
27. november 2005 - 18:40 #3
Hvad Står der af fejl for headsettet?

Du kan prøve at fjerne headsettet og USB controlleren fra enhedshåndtering, genstarte, lade Windows selv installere det igen, og se om det hjælper.
Avatar billede nickx Nybegynder
27. november 2005 - 18:54 #4
Så har jeg fjernet headsettet og usbcontrolleren fra enhedshåndteringen og genstartet... Min pc kan nu ikke finde driverne til usbcontrolleren! ;(
Avatar billede hmortensen Nybegynder
27. november 2005 - 19:01 #5
Så prøv at hente nyeste driver fra din bundkorts-producent.
Avatar billede nickx Nybegynder
27. november 2005 - 20:20 #6
Okay så! mn hvor finder jeg så den nyeste driver men pc er en travelmate aspire 3000?
Avatar billede nickx Nybegynder
02. december 2005 - 20:14 #7
Hmmm slet igen der kan hjælpe??