Avatar billede advice Nybegynder
26. november 2005 - 14:14 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Nyhedsbrev, points eller penge

Hej med jer

Hvad skal I have for at lave et nyhedsbrev ?
Vi skal nemlig bruge et til når vores nye side åbner her snart, og er derfor på udkig efter en som kan lave et, enten for points her, eller for penge, men så må I lige komme med nogen bud..

Svar venligst :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2005 - 14:21 #1
Du skal nok beskrive lidt mere hvad der skal laves, og om du evt. har et fortrukken sprog der skal bruges?
I PHP kan jeg såmænd godt lave det bare for points.
Avatar billede advice Nybegynder
26. november 2005 - 18:47 #2
Ahh ja self. :-)

Jamen altså det er en bilside vi skal have lavet det for, hvor der tit er opdateringer i vores galleri, der kunne man evt lave "previews" med link til de tre nyeste ting..
Sproget skal være på Dansk :-)
Og helst i PHP, hvis man kan lave det sådan, at det er let at opdatere og lave et nyt et af når det er..
Jeg ved nemlig i HTML, skal man ind i koden (sådan som jeg selv lavede et engang), og så rette i hver enkelt ting, hvilket tager lang tid.. ;)

Hvis der er mere må du lige sige til :)
Avatar billede advice Nybegynder
28. november 2005 - 21:24 #3
noget nyt ? :)
Avatar billede dgivoni Nybegynder
29. november 2005 - 13:31 #4
Hej advice,

Opgaven lyder interessant, kontakt mig gerne på david[snabela]bright-side[punktum]dk, så kan vi kigge på detaljerne.

mvh,
David Givoni
Avatar billede steines Nybegynder
30. november 2005 - 10:15 #5
Jeg har gode erfaringer med online opdateringsmoduler, så I ikke skal kunne ret meget html selv.

Kontakt mig på mail[snabel-a]vircom.dk for yderligere info.

Med Venlig Hilsen

Sten Roerholt
Avatar billede advice Nybegynder
08. december 2005 - 10:49 #6
Hej med jer

Nu er vi klar med et svar, og jeg beklager, men vi har fundet en løsning som vi blev godt tilfredse med, så jeg beklager at skulle sige vi ikke er interesseret alligevel, men derfor synes jeg nu at I skal have pointsne alligevel, som tak for interessen..

Så I bedes venligst svare.
Tak
Avatar billede steines Nybegynder
08. december 2005 - 10:59 #7
Her er så svar efter aftale.

Med Venlig Hilsen

Sten Roerholt
Avatar billede dgivoni Nybegynder
08. december 2005 - 12:29 #8
et fra mig også.
Held og lykke med udviklingen.
Avatar billede dgivoni Nybegynder
08. december 2005 - 12:30 #9
hehe, da var jeg lige lidt hurtigere end min egen tankevirksomhed...
Her kommer svaret.
Avatar billede advice Nybegynder
09. december 2005 - 20:13 #10
så :)