Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
23. november 2005 - 21:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gratis nyt site til dig, måske?

Hej Alle,

jeg vil lige høre om der ikke er nogle/en herinde som kunne tænke sig at fedt (gratis) design, fordi så vil jeg højst sandsynligt gerne levere et ;-)

Jeg laver ikke designs til små private sider, men helst lidt størrer/proff. sider. Jeg ser frem til at høre fra nogle..

Der er ikke nogen speciel grund til at jeg giver ud af det, men mest for at skaffe flotte referencer og skabe egne personline kompetencer!

Men bare send mig en mail på: jesper@websilent.dk !
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
23. november 2005 - 21:51 #1
Sry, størrer=større
Avatar billede strych9 Praktikant
23. november 2005 - 22:04 #2
Grafisk design? Eller er det også med kode osv?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
23. november 2005 - 22:17 #3
Kan du lave noget med et admin-modul m.m. eller er det kun design ?
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
24. november 2005 - 10:03 #4
strych9: Nej, det bliver også med kode - ikke det vildeste, men bare ganske almindeligt kode

eric-pedersen: Nej, jeg regner ikke med at der følger et cms system med! Men den kunne måske godt findes ud af noget, med nyhedssystemer osv..
Avatar billede blackout Nybegynder
24. november 2005 - 10:04 #5
Kan vi se noget af det du har lavet?
Avatar billede areon Nybegynder
24. november 2005 - 13:34 #6
sendt
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
30. november 2005 - 18:34 #7
Jeg har fået et par mails, tak for det - og der kan egentlig ikke gives point i sådan en tråd her :S?