Avatar billede aspguf Nybegynder
21. november 2005 - 23:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opret website på iis

Hej jeg sider og leder efter lidt kode til hvordan jeg kan oprette et webside på iis, har side og set på kode fra iisadmin men kan ikke finde nåde og vil nu høre om der er en af jer der kan hjælpe mig...
Avatar billede bredum Nybegynder
21. november 2005 - 23:34 #1
Avatar billede aspguf Nybegynder
22. november 2005 - 00:12 #2
Den virker ikke helt.. og det jeg søger er ikke Virtual men en fast domain.. ellers god atikle..
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2005 - 06:56 #3
Du laver en mappe i et underbibliotek, og kaster dit website derind i din PC:  c/Inetpub/wwwroot

Derefter åbner du en browser og indtaster i adresselinien: http://localhost
Heri kan du se den mappe du har lavet. Du åbner den og klikker på det dokument du ønsker at se, og vupti, så kører det! :-)

Du kan nu eksekvere alle .asp-dokumenter. :-)

Men selvfølgelig skal du allerførst de-aktivere den funktion i IIS, som gør at alle index-dokumenter åbner af sig selv. Eller kommer man aldrig længere end til introduktionen af IIS.  ;-)
Avatar billede aspguf Nybegynder
22. november 2005 - 13:36 #4
Undskyld EXTEND men du er hvis ikke lige med på hvad jeg søger.. jeg søger et script der kan oprette min domain på iis, så jeg slipper for at skulle oprette det selv..
og nej vi taler om et domain og ikke et interndomain..
Avatar billede aspguf Nybegynder
05. januar 2006 - 16:31 #5
lukket da jeg ikke har funde hvad jeg søger