Avatar billede scorpion Nybegynder
20. november 2005 - 21:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Port forward på Zyxel P2602R

Hej på den anden side.. hjælp!!

Jeg har blevet nød til at skifte min Router ud fra CyberCity, pga. nogle problemer med den telefoni jeg har igennem dem. Derfor er jeg blevet udsat for en Zyxel P2602R, hvor jeg kun kan definere 11 porte under NAT. Dette er ikke helt nok til mit behov og vil derfor høre, hvis der findes muligheder for at forwarde flere porte?
  Selv har jeg fundet ud af, at der findes nogle andre indstillinger via Telnel som kan ses her:

http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/Prestige650HW/TELNET.htm

Jeg er dog usikker på om jeg får alle med om de ligger under forskellige ’Server Set’ eller den kun der defineret til at kigge under en bestemt?

Nogen der har svaret derude?

Med venlig hilsen

Scorpion
Avatar billede scorpion Nybegynder
21. november 2005 - 23:15 #1
Slet ikke nogen som har en ide til dette ?
Avatar billede scorpion Nybegynder
23. november 2005 - 09:02 #2
Zyxel har sku dansk support... der oven i købet er gratis.
Så fik svar den vej.