Avatar billede mindreklog Nybegynder
20. november 2005 - 00:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dokument væk

hjælp...

Jeg har siddet hele dagen og arbejdet på et eksamensprojekt. Jeg har løbende gemt dokumentet. Dokumentet er et doc. som jeg har liggende på groupcare, for at jeg kan arbejde med det flere steder. Når jeg bare klikker gem, så gemmer den doc. i temporary internet files...normalt plejer jeg at huske at vælge det rigtige sted i stedet, men ikke denne gang.. Da jeg så skal arbejde videre med dokumentet, så tænder jeg min computer og vælger under start menuen, punktet dokumenter, og regner så med at den med navnet, så er den fil jeg har skrevet på hele dagen.. det er det ikke viser det sig.. Jeg henter så den gamle fil på groupcare ned igen, for at få den præcise adresse på hvor i computeren - den gemmer disse filer, når man ikke ændre stien.. men der ligger den heller ikke... er nu lidt bange for at jeg ved at have hentet filen ned påny - så har overskrevet den gamle i temporary.. er det korrekt.. eller er hvad..

Kan man slet ikke finde den....

Hjælp!!!
Avatar billede halifax Nybegynder
20. november 2005 - 00:21 #1
Som noget af det første har du vel kikket efter, hvad der lå af .doc-filer i mapperne under Temt Inet Files, ikk?
Se efter igen om der skulle være noget doc du kan bruge.
Avatar billede mindreklog Nybegynder
20. november 2005 - 00:32 #2
jeg kiggede først efter, efter at jeg påny havde hentet den ned igen, da jeg ikke var klar over hvor den gemte henne, når man hentede word filer ned fra nettet...

nå jeg gemmer i word, så viser den mig en mappe , hvori den gemmer, men den mappe kan jeg ikke finde, når jeg føler stien (se den i word) i stifinder...
Avatar billede mindreklog Nybegynder
20. november 2005 - 00:42 #3
yes, yes... så fandt jeg den... Forklar mig lige en ting.. hvorfor laver den sådanne underlige mappe navne, som Q8dfhes, som jeg ikke kan finde i stifinder...??
Avatar billede halifax Nybegynder
20. november 2005 - 00:58 #4
Mener du mappenavnene under Temp Inet Files? Ja, de er underlige og de står med attribut s = systemmapper.
I Stifinder skal du under Funktioner => Mappeindstillinger, faneblad Vis have den indstillet til at vise skjulte filer og mapper og Vis indhold af systemmapper for at kunne se det.

Sæt indstillingerne tilbage igen - af sikkerhedshensyn mod "pilfingre".

Fandt du den .doc-fil du havde arbejdet så hårdt på, så det ikke var spildt arbejde.  :)
Avatar billede mindreklog Nybegynder
24. november 2005 - 10:43 #5
ja, jeg fandt den.. heldigvis.. tror ikke jeg var blevet så populær i gruppen...

smider du ikke et svar.. så giver jeg dig point..
Avatar billede halifax Nybegynder
24. november 2005 - 14:06 #6
Svar.....      :)