Avatar billede waistar Nybegynder
19. november 2005 - 01:59 Der er 6 kommentarer

har sat en 21 " til og nu genstarter pc´en

min PC genstarter lige pludselig når jeg spiller uden nogen advarsel eller noget.
Kan det skyldes at jeg har plugget en 21" CRT skærm til? Mit grafik kort er et ATI Radeon 9600 Pro 256MB.
Inde i Enhedshåndtering, har jeg et secondary grafik kort fuldstændig identisk med det primary kort, har prøvet at slette det sec, og genstart, men det dukkkr op igen..
Avatar billede razmataz Nybegynder
19. november 2005 - 02:15 #1
Det er bestemt ikke umuligt at din nye skærm har lavet noget fis i driverene da den blev installeret. Prøv at afinstallere begge de grafikkort der ligger i enhedshåndtering, OG din skærm, genstart og installer igen.. Se hvad der sker.
Avatar billede peet49 Nybegynder
19. november 2005 - 08:24 #2
Gå i enhedshåndtering og slet skærm og skærmkort, genstart systemet og sæt opløsning for skærmen igen, så skulle det køre.
Avatar billede razmataz Nybegynder
22. november 2005 - 12:28 #3
well? virkede det?
Avatar billede waistar Nybegynder
24. november 2005 - 20:35 #4
Den genstarter stadig..??
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. november 2005 - 20:47 #5
Tror ikke det ligger ved skærmen.
Avatar billede waistar Nybegynder
30. november 2005 - 17:44 #6
det virkede tak