Avatar billede lexlother Nybegynder
17. november 2005 - 20:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Session cookies

Jeg var inde på en side hvor det kræver jeg har 'session cookies' slået til...hvor gør jeg liiige det ??

jeg har explorer 6.0.....
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. november 2005 - 21:02 #1
Jeg tror nok det er her:

i IE :

Funktioner --> internet indstillinger  ---> beskyttelse af personlige oplysninger --> avanceret --> tillad cookies i sessionen

Jeg e ikke 100% sikker men tror det.

mvh
Mads
Avatar billede lexlother Nybegynder
17. november 2005 - 21:16 #2
næh - det hjalp ikke !
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. november 2005 - 21:28 #3
nej jeg var også meget usikker på det jeg skrev sorry! :[
Avatar billede cpufan Juniormester
17. november 2005 - 21:48 #4
IE > funktioner > internet indstillinger > sikkerhed > internet > brugerdefineret niveau >Vedvarende brugerdata > aktiver
Avatar billede lexlother Nybegynder
02. maj 2006 - 20:02 #5
Det var vist side der var noget galt men - min computer har altid været indstillet korrekt ;)

men tak aligevel