Avatar billede juggernutt Nybegynder
17. november 2005 - 10:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

FrontPage er det en del af officepakken.

eller er det et produkt helt for sig selv..??? og hvad hedder evt. den seneste version af FontPage

M :o)
Avatar billede lonepeter Novice
17. november 2005 - 10:49 #1
Nej Frontpage er ikke en del af den office pakke du køber samlet med word, excel, powerpoint etc. Men jeg tror nok at Microsoft vil påstå at den høre til "office familien"

Den seneste version hedder mig bekendt Frontpage 2003
Avatar billede lonepeter Novice
17. november 2005 - 10:50 #2
Iøvrigt... - Frontpage har engang indgået i "office pakken" eksempelvis "Microsoft Office 2000 Premium Edition"
Avatar billede lonepeter Novice
17. november 2005 - 10:52 #3
Avatar billede roenving Novice
17. november 2005 - 10:56 #4
-- og FrontPage er herostratisk berømt for sine elendige html-evner, så næsten alt andet er bedre (omend ikke så meget, hvis man kun bruger de grafiske interfaces !-)
Avatar billede lonepeter Novice
17. november 2005 - 11:12 #5
Ja, der synes at være bred enighed om at det er et regulært lort program hvis man spørger dem der har forstand på den slags, men hvis man ikke har et hak forstand på html og bare skal have lavet en relativ simpel side så synes jeg nu at det fungere meget godt. Men med de forusætninger mener jeg dog også at en ældre version f.eks. 2000 også kan bruges.
Avatar billede juggernutt Nybegynder
17. november 2005 - 11:43 #6
tak for indput.....

lonepeter hvis du lægger et svar er der point, da det er dig der egentlig har svaret på spørgsmålet..!!
Avatar billede lonepeter Novice
17. november 2005 - 11:48 #7
Jamen så smider jeg da et svar...
Avatar billede apo Praktikant
18. november 2005 - 02:31 #8
... Og så er det utroligt at en så elendig HTML-editor som FP, koster så meget. Min gamle '97-version kostede omkring 1200-1300 kroner 8-|

Programmet er sikkert ikke meget billigere i dag, hvilket vil være horribelt, når man faktisk får kastet rigtig gode HTML-editorer i nakken, enten gratis eller for et mildest talt grinagtigt beløb (Op til få hundrede kroner), hvis blot man selv skriver al HTML-koden.
Avatar billede lonepeter Novice
18. november 2005 - 07:41 #9
Tak for points...