Avatar billede lexlother Nybegynder
16. november 2005 - 20:58 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

merlin garanti

Tror i Merlin vil gøre noget ved en 2 mdr gammel defekt sony ericson, når jeg har smidt min kvittering væk ??
Avatar billede pixar13 Nybegynder
16. november 2005 - 21:01 #1
Det er jeg meget sikker på at de ikke vil. Men prøv da for en sikkerhedsskyld! :)

MVH
Mads
Avatar billede datasource Nybegynder
16. november 2005 - 21:02 #2
Det vil de helt sikkert ikke, det vil sådannogle butikker aldrig :S
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. november 2005 - 21:02 #3
Spørg om de kan finde kviteringen, de har sikkert registreret salget med IMEI nummeret i telefonen og skulle på den måde kunne finde frem til kviteringen og give dig en kopi.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. november 2005 - 21:03 #4
Desuden er det jo ikke Merlin der lider et tab, det er Sony Ericson.
Avatar billede lexlother Nybegynder
16. november 2005 - 21:09 #5
Med sådanne svar har i egentlig ikke fortjent point - jeg må se hvad jeg kan gøre....desuden er det min egen skyld den er gået i stykker.....den var ikke vandtæt
Avatar billede screem_brille Novice
16. november 2005 - 21:56 #6
du kan henvende dig i den merlin forretning du har købt den i, og sige hvornår du cirka har købt den, så skal de faktisk lave dig et nyt garanti bevis.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. november 2005 - 17:12 #7
Lex, du har ret, sådan nogle svar fortjener ikke points. Men hvorfor giver du dem så points???
Avatar billede lexlother Nybegynder
17. november 2005 - 20:42 #8
james >- Der er snart jul ;)