Avatar billede trinepigen Nybegynder
15. november 2005 - 18:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Skærm drejet 90 grader!

jeg er ved et uheld kommet til at trykke på nogen knapper samtidig, hvilket har gjort, at min skærm nu har vendt sig 90 grader.

Er der eventuelt nogen, som ved, hvordan jeg får mit skærmudseende tilbage til normal visning igen?

Trine
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. november 2005 - 18:28 #1
Ja det er lidt træls at ligge ned og surfe på nettet :-)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. november 2005 - 18:39 #2
Jeg tester lige mit eget, det er noget med at holde 2 taster nede og så bruge piletasterne
Avatar billede hottadpole Nybegynder
15. november 2005 - 18:51 #3
I nogle tilfælde laver skærmen en reset når spændingen tages fra den. Du skal ikke bare slukke på skærmen, men trække 220 V. stikket ud.
Avatar billede trinepigen Nybegynder
15. november 2005 - 18:56 #4
Nu kan jeg selvfølgelig ikke teste det her, da det er min computer på arbejdet, den er gal med. Men jeg burde altså få et positivt resultat, hvis jeg trækker stikket ud?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
15. november 2005 - 20:27 #5
Du burde få et positivt resultat, men der er ingen garantier da den slags varierer fra mærke til mærke.
Avatar billede nva Praktikant
16. november 2005 - 08:19 #6
Du kan bruge CNTRL + ALT + pil op
Avatar billede trinepigen Nybegynder
17. november 2005 - 10:43 #7
Ja se "nva", det virkede :-) Tak for hjælpen
Avatar billede trinepigen Nybegynder
17. november 2005 - 10:44 #8
Nva, er du sød også at give et "svar" så jeg kan være behjælpelig med et par point. Ved ikke om jeg kan dele pointene mellem dem der har hjulpet?
Avatar billede nva Praktikant
18. november 2005 - 07:50 #9
svar :)
Avatar billede nva Praktikant
28. november 2005 - 08:34 #10
Halloooo ;)
Avatar billede trinepigen Nybegynder
28. november 2005 - 13:53 #11
SÅ skulle den være der :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2005 - 14:12 #12
hæhæ - du skal acceptere et svar ;)

Marker brugerens navn i boksen, og klik på accepter...