Avatar billede berghammerj Nybegynder
14. november 2005 - 19:17 Der er 4 kommentarer

ikke kan downloade, hører prøve

hej jeg er ved at lave en hjemmeside hvor jeg vil ligge noget musik som jeg selv har lavet og så vil jeg gerne vide om man kan gøre så alle og en hver ikke kan downloade det?
Avatar billede inctor Nybegynder
14. november 2005 - 19:21 #1
lav et user system , og så installer et download system , nogen advancerede download systemer laver 20-30 mapper, og så flytter den rundt på filerne og omdøber filerne hver gang en ting blir downloadet , men selve manageren holder styr på hvilke der hedder hvad osv .. og så er det bare at sætte et bruger system op , og så ligge en
Check login på alle siderne ..
Avatar billede datasource Nybegynder
14. november 2005 - 19:23 #2
Du kunne jo lægge musiken i .zip filer og så krypterer dem med et kodeord !

-Når du har din .zip fil åben med winzip, går du ind i actions-->encrypt og indtaster dit kodeord !
Avatar billede inctor Nybegynder
14. november 2005 - 19:24 #3
sån kan man oZz gøre .. der er mange muligheder , og så skal man nogen steder hen for at finde koden .. en lille leg kan man gøre ud af det ..
Avatar billede inctor Nybegynder
14. november 2005 - 19:27 #4
man kan vidst godt have 2 filer i et Zip Archive og så kun ligge kode på en af filerne , ligge kode på den hele sang, og hav en anden sang med oZz hvor der kun er 20 sekunder af sangen, hvor der ikk er kode på ..