Avatar billede anders_w Nybegynder
14. november 2005 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sort XP - design?

Hejsa.
Sidder lige og spekulerer på om man kan få et sort XP - design, altså sådan at start menuen er sort eller inde i denne computer.
Kan man det?

MVH.
Anders
Avatar billede inctor Nybegynder
14. november 2005 - 17:55 #1
Jaa Sagtens .. www.wincustomize.com ... der kan du hente en masse skins til Windows XP , der er mange fede .. og husk et hente Programmet "WindowBlind" ellers kan du ikk se dem .. :D
Avatar billede hyanen Nybegynder
14. november 2005 - 18:13 #2
www.tune-up.com

der kan du også finde nogle i wincustomize mener jeg det hedder og det program bruger vidst ikke lige så meget af computerens Cpu, eller hvad et nu hedder :P

men der er tilgengæld heller ikke ligeså meget at vælge imellem og så efter 30 dage vil de tømme din pengepung
Avatar billede inctor Nybegynder
14. november 2005 - 18:15 #3
WindowBlind er et gratis program og der findes mange sider med forskellige skins .. wincustomize er bare en af dem ..