Avatar billede grantra Nybegynder
12. november 2005 - 01:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ustabilt Net

Hej Eksperter .. =)

Jeg sidder her med det problem at jeg tit oplever lag på mit net, jeg har en 512/512 forbindelse hos Tele2.
Jeg spiller en del World Of Warcraft og jeg oplever tit=ca. hver 3-4 minut at spillet fryser også vender tilbage 10-20 sek senere, det er lettere frutrerende da jeg ved at min com sagtens kan trække spillet og det ødelægger spil oplevelsen fuldstændig med disse lags.

Jeg er en fattig studerende så jeg har ikke råd til et af disse dyre Ati Virus programmer og kører i øjeblikket med et gratis program der hedder Avast! ved ikke om det måske er en virus der er sluppet igennem der eller hvad det er og om så liger og forstyrrer mit net, alt jeg ved er at Avast! ikke selv automatisk opdaterer men at jeg skal gøre det manuelt(Har jeg ikke skulle hele tiden) og at WoW er begyndt at lagge efter at denne fejl er sket i Avast!

Hvad skal jeg gøre .. ?
Avatar billede grantra Nybegynder
12. november 2005 - 01:23 #1
Jeg er forresten på et netværk med en anden com vi er koblet sammen via en http://www.dlink.com/products/?pid=62 ... ved ik om det har noget at sige ..
Avatar billede grantra Nybegynder
12. november 2005 - 12:46 #2
Slet ingen der kan hjælpe .. ?
Avatar billede grantra Nybegynder
12. november 2005 - 13:01 #3
Lukker