Avatar billede tubes Nybegynder
11. november 2005 - 17:55 Der er 3 kommentarer

Sim kort læsnings program

Jeg har en kort læser i min bærbar hp pc og jeg vil høre om der er nogle der ligger lide med et program til læsning af sim kort, så jeg kan lave en back up af min telefon og evt overføre mine nummer fra min outlook til min telefon, da den ikke kan modtage data fra min pc.. ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. november 2005 - 19:49 #1
GENERELT:
Hvis du vil have feedback i denne tråd og fremtidige fra dig bør/skal du også selv give feedback i dine tidl. spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=tubes&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 9 ud af 9 åbne/uafsluttede - ikke populært...

En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommentar/besvare ikke) personer med for mange 'hænger' spørgsmål - som her...

Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede tubes Nybegynder
11. november 2005 - 21:11 #2
Sorry.. jeg skal nok få styr på det, men jeg bruger ikke experten så meget så jeg er ikke helt inde i hvordan det virker her inde endnu. men det skal jeg nok lave om på.
sorry mester....
Avatar billede maxpet Nybegynder
14. november 2005 - 08:46 #3
Den kortlæser du har i din HP er sikkert en SD kortlæser dvs. du skal skaffe dig en desideret simkort læser eller anvende databel/ir/bluetooth på din telefon. De fleste mobiltelefoner har et gratis program der enten kan downloades eller der følger en cd med.