Avatar billede k_p Nybegynder
11. november 2005 - 16:43 Der er 8 kommentarer

hvad gør jeg med mine genvejstaster?

Hej..

Jeg har et spørgsmål vedr. de genvejsikonerne der ligger til høre for START..

Altså jeg vil gerne have dem til at ligger i 2 rækker, altså oven hinanden, og ikke i en lang række.. men hvordan?
Avatar billede levich Nybegynder
11. november 2005 - 16:46 #1
Højreklik på proceslinjen (hvor der er tomt) og fjern flueben ved "lås proceslinje". Træk proceslinjen opad indtil den er på to linjers tykkelse.
Avatar billede k_p Nybegynder
11. november 2005 - 16:52 #2
Hej.

jeps men det er ikke nok.. Den er på to liniers tykkelse, men ikonerne ligger bare på en lang række.. Men de minimerede vinduer ovenpå..?

kan man indsætte billeder i dette forum? For jeg har et screendump af hvordan det så ud engang;)
Avatar billede levich Nybegynder
11. november 2005 - 16:54 #3
Det lyder sært. Jeg har selv to linjers tykkelse, med ikonerne på to linjer.
Avatar billede plx Nybegynder
11. november 2005 - 16:58 #4
Det er ikke din quick launch toolbar, som har besat den ene række?
Avatar billede k_p Nybegynder
11. november 2005 - 17:03 #5
ja. det er nok lidt sært.

Jeg kan nemlig huske, at før der skete noget med denne værktøjslinie.. da kunne de minimerede vinduer også ligge over hinanden.
Avatar billede k_p Nybegynder
11. november 2005 - 17:25 #6
Som det er nu, der er ikonerne i "hurtig start" på en lang linie, mens de minimerede vinduer ligger sig i den underste linie..

Kan ikke rigtig få dem fiflet til at være under hinanden..

Jeg tænker om det kan være noget med den lodrette stiplede/prikkede linie der ligger mellem Start, og så ikonerne...

Den der stiplede linie fremkommer når proceslinien ikke er låst!
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2005 - 08:32 #7
Hej
Træk den stiplede linie hen imod ikonerne hermed samles ikonerne på 2 linier
Avatar billede k_p Nybegynder
14. november 2005 - 09:21 #8
De stiplede linier kan ikke flyttes..  :O

OK.. lad os nu sige at nu har jeg ingenting krydset af i 'værktøjslinier'.. Hele min proceslinie er tom, med undtagelse af ikonerne til højre, der viser dato og fx LAN osv.
Og min proceslinie er trukket op til 2 liniers højde.. Den stiplede linie lige v siden af START er der stadig.. Den er en lang lodret linie, der fylder de to liniers tykkelse?? Hmm. Udtrykker jeg mig ok? .. ;)

Hvad sku mit næste træk være ;)