Avatar billede hunter1978 Nybegynder
21. april 2001 - 17:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

WinUAE

Er der ikke en eller anden der kan hjælpe mig med at konfigurere en \"Ultimate Amiga Emulator\".
Avatar billede hunter1978 Nybegynder
21. april 2001 - 17:05 #1
Du kan evt. kontakte mig over ICQ på:
Avatar billede xzxzx Nybegynder
21. april 2001 - 17:09 #2
Jeg \"gider\" ikke oprette et spørgsmål, da det er så nemt... Hvad hedder adresse til tocow (Jeg kan aldrig huske det)
Avatar billede hunter1978 Nybegynder
21. april 2001 - 17:12 #3
Den er www.tocows.com, og hva så!
Nå jeg poster et spørgsmaå er det nok fordi at jeg ikke syntes at det er nemt!
Karl smart!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
21. april 2001 - 17:25 #4
Hallo det var ikke sådan ment...
Jeg sagde jeg gad ikke oprette et spørgsmål hvor jeg spurgte hvilken URL tocow havde, så jeg sprurgte her, det kan måske godt misforstår SORRY
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. april 2001 - 18:00 #5
xzxzx>> hallo din spasser det har jo intet med mandens SPM at gøre
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. april 2001 - 09:13 #6
Skulle jeg da oprette et soørgsmål, hvor jeg spurgte om det? Så var i jo også blvet skide sure over jeg var så useriøs...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. april 2001 - 12:19 #7
det er fandme da mere useriøst at rende ind i et tilfældigt spørgsmål og stille et andet spørgsmål! har du ingen venner du kunne spørge da?

SMUT SÅ!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. april 2001 - 16:54 #8
Det er jo op til den enkelte at bedømme hvad der er mest useriøst... ;-)
Avatar billede hunter1978 Nybegynder
22. april 2001 - 16:57 #9
Hold nu kæft xzxzx!!!!!!!!!!! Jeg er fandme ved at være træt af at høre på dig!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. april 2001 - 18:24 #10
well hunter, hvad er det du skal have hjælp til?
hvad er det du ik kan finde ud af at konfigurere?
Avatar billede tigerroad Nybegynder
27. april 2001 - 18:54 #11
Kig her http://www.commodorezone.com/amiga.htm
her kan du ihvertfald finde nogle forslag.
Hvis du ikke finder noget har jeg en der muligvis vil virke for dig.
ICQ 109136567