Avatar billede sannebak Nybegynder
10. november 2005 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i databasen

Hvad betyder: "AOIndeks er ikke et indeks i denne tabel" når man prøver at åbne sin database...? Jeg forsøger at åbne min database via mit websted, da det er en del af dette. Det har virket indtil nu...

Hvad er der sket med databasen? Og kan det fikses?

Kan jeg evt. lave en ny databasetilslutning til mit websted?
Avatar billede frozenfire Nybegynder
10. november 2005 - 21:23 #1
Din MDB er blevet korrupt af en eller anden grund.
Her er et link til en ret lang løsningsbeskrivelse (på engelsk, men det er vel ikke noget problem)

http://www.frontpagewebmaster.com/m-118572/tm.htm

Prøv evt. med nogle af de andre trix først, JetCompact eller " Repair and compact", på dansk "komprimer og reparer database..". Det vælger man på menuen Funktioner, menupunktet databasefunktioner.
Avatar billede sannebak Nybegynder
15. november 2005 - 14:19 #2
Hejsa...

Jeg har fundet ud af, at jeg havde en back-up af databasen, så problemet er løst ;o)

Men, jeg vil gerne give dig point for dine anstrengelser...
Avatar billede frozenfire Nybegynder
16. november 2005 - 16:40 #3
Jamen så smider jeg et svar (nu ved du også hvad du skal gøre næste gang, hvis du ikke er så heldig at have en backup!)