Avatar billede jorn1 Nybegynder
10. november 2005 - 14:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flere domæner hvert sit certifikat

Flere domæner på apache og hvert sit certifikat for https forbindelse hvordan ???
Avatar billede venturer Nybegynder
10. november 2005 - 14:46 #1
Du skal have flere websites (med hvert deres domæne). Det er ikke til at sætte ét site op med flere certifikater.
Avatar billede jorn1 Nybegynder
10. november 2005 - 14:50 #2
jeg har 4 domæner på samme apache server (ikke subdomæner ) og jeg vil gerne have https på dem alle i øjeblikket har jeg kun på det ene domæne, hvordan ???
Avatar billede x86 Nybegynder
11. november 2005 - 10:52 #3
Avatar billede x86 Nybegynder
11. november 2005 - 11:14 #4
Når du skal lave et nyt certifikat skal du sørge for at være i certifikat diret.

openssl req -new > new.cert.csr

openssl rsa -in privkey.pem -out new.cert.key ( gør så du ikke skal indtaste kodeord for at starte apache op, hvilket er en god ide hvis du har sat apache til at starte on boot.)

openssl x509 -in new.cert.csr -out new.cert.cert -req -signkey new.cert.key -days 365
Avatar billede jorn1 Nybegynder
23. december 2005 - 01:28 #5
lukker