Avatar billede judas Nybegynder
21. april 2001 - 14:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det svage punkt

Jeg oplever at min pc hakker voldsomt i grafikken ved afvikling af spil. Bl.a. har jeg fundet det ganske umuligt at afvikle spillene: Project I.G.Y. - Hitman - DeltaForce (2 og 3).

Mit system er:
AMD k6-2 500MHz
Asus P5A ATX bundkort
Savage s4, 32 mb AGP grafikkort
Maxtor 20,4 GB HD (5400)
Soundblaster Live PCI Value lydkort
128 MB RAM (PC 100)

Mit spørgsmål er nu:
Hvad er det svageste led (køb af komplet ny comp. er ikke en option)
Avatar billede egede Nybegynder
21. april 2001 - 14:09 #1
Hvornår har du sidst installeret Windows, og hvilken version?
Avatar billede judas Nybegynder
21. april 2001 - 14:11 #2
Jeg kører med Windows 98 2.nd Edition.
Jeg har formateret og installeret inden for den sidste måned.
Problemet har altid været der, lige fra jeg anskaffede computeren.
Avatar billede perla Nybegynder
21. april 2001 - 14:48 #3
Ville nok skaffe 128 MB RAM til. Drivere til feks. lydkort kan være enormt kristisk, da nogle drivere er 16Bit drivere. Find de nyeste drivere.

-Per
Avatar billede egede Nybegynder
21. april 2001 - 14:59 #4
Det kan være fordi bios\'en er forkert konfigureret, eller at jumperne ved en fejl sidder forkert.
Avatar billede hotpop Novice
21. april 2001 - 15:30 #5
Dit svageste led er nok dit grafikkort! der efter kommer din processor, resten er godt nok!
Avatar billede judas Nybegynder
21. april 2001 - 15:36 #6
Tak for hjælpen......:)
Avatar billede hotpop Novice
21. april 2001 - 16:27 #7
velbekomme! og tak for point!
Avatar billede baghera Nybegynder
21. april 2001 - 20:08 #8
hvor har du købt maskinen???
Avatar billede judas Nybegynder
21. april 2001 - 22:59 #9
Hos BJ-Trading (comp. forhandler med postordre salg)
Avatar billede baghera Nybegynder
22. april 2001 - 09:59 #10
Jeg har haft nøjagtig samme problemer med en BigBossman med savage4 grafikkort fra B.J., de råder mig til at skifte grafikkort og det hjalp ikke. Nu står den for 3. gang til rep. hos B.J. og de mener jo absolut ikke at der er nogen problemer!!!.
Har du fået din til at virke??

skriv direkte til mig på mail
thorsvej@pc.dk
Avatar billede egede Nybegynder
22. april 2001 - 18:53 #11
Hvorfor er BJ-traidings computere lidt svagere end de fleste andre?