Avatar billede stat2000 Nybegynder
21. april 2001 - 13:56 Der er 14 kommentarer

Ny dansk website

Vi vil gerne have gode kommentar til vores website..ris & ros er velkommen..bedste ris eller ros får point !

sitet er www.telweb.dk (http://www.telweb.dk)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 14:07 #1
der er fejl på linie 20 og 58 i jeres kode!
Avatar billede stat2000 Nybegynder
21. april 2001 - 14:08 #2
Ja, men jeg kan ikke finde den..det er i nogen af vores sponsor visninger (men kun nogle af dem)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 14:10 #3
jeg får fejl på side i linie 58
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 14:56 #4
- scroller i 800x600
- Javascript fejl på forsiden (tegnet \';\' var ventet
- TelWeb står underligt i 800x600
- en masse reklame for Azero???Why??
- Hvad skal der ske med den hvide ramme på forsiden? Og hvorfor er den tom?
- Kedeligt og uoriginalt med for lidt indhold
- Hvad er formålet med websitet?
- Chart counter stinker..
Avatar billede 12tri Nybegynder
21. april 2001 - 14:59 #5
Siden er for bred til opløsning på 800X600, gør den smallere
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 15:29 #6
brug evt % istedet for pixel!
Avatar billede zteven Nybegynder
21. april 2001 - 17:08 #7
--- Første indtryk ---

Siden er meget hurtig yil at loade. Meget fint.

Desværre kan siden ikke ses i 800*600 hvilket er synd da vi er mange der bruger den indstilling.

>Alle:
I min IE 5.5 får jeg ingen fejl. Så det er ikke med i min vurdering.

--- Farverne ---

Er flotte og passende. Dog synes jeg at scrollbaren får en afskyelig farve (nogen der kender en måde at slå farver på scrollbarer fra?)

--- Designet ---

For at sige det pænt... Det er ekstremt rodet og forvirret. Man finder ikke så nemt rundt. Kunne gøres meget bedre. Måske hænger det igen sammen med at siden ikke passer i min skærmstørrelse.

Og den der velkommen tekst - Fjern den! Ødelægger hele stilen med dens orange farve.

--- Koden ---

Så opdager man at du har fjernet muligheden for at højre klikke. Ondsvagt. Jeg går da bare op i Vis... Kilde... og ellers gemmer jeg bare siden. Eller klikker på rediger med ikonet i menu linien

Aktiver højre menuen. Du ødlægger kun gode funktioner.

Og nu til koden.

Du mangler at indlede med en DOCTYPE på alle siderne. Og så mangler du metatags. Brug www.metamaten.dk

--- Generelt ---

6@8

Grim, ubrugbar, uoverskuelig og ingen mulighed for højreklik!

Avatar billede tera Nybegynder
21. april 2001 - 19:10 #8
Ikke optimeret til 800x600 - får siden til at se \"amatør-agtig\" ud :-)

Drop stregerne i \"Title\"

Ellers meget interesant side!!
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 21:20 #9
Frontpage Agtigt design , ikke meget blikfang, ikke optimeret til 800x600 øv , Det er ikke til at få overblik over siden . Den store reklame for eget firma i midten er ikke afstemt i forhold til det øvrige på siden. Ikke ens opbygning på alle siderne. Karakter 7 @ 13
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 21:32 #10
kharder >>
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 21:40 #11
Ja med det er da ikke ensbetydende, at man behøver at lave et sådan design vel?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 21:53 #12
nej nej, det er det lortede ved FP, man lave t flot design på 5min! træls for os notepad brugerer! :(
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 22:30 #13
Man låser sig tit fast i et bestemt design mønster, når man bruger frontpage i forhold til editpad. ;o)
Avatar billede halfblind Nybegynder
21. april 2001 - 22:33 #14
Et godt råd---find en tekstforfatter, det er så irriterende med så mange grammatiske fejl.