Avatar billede steffen8260 Nybegynder
09. november 2005 - 00:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Superspray problem

Hej,
Jeg har et lille problem, Jeg har tegnet et glas op med en line og fået gjort den rund så det også ligner et glas..
Her over har jeg sat en SuperSpray, lidt gravaty og en uDeflector...

Problemet ligger i at de partikler som kommer ud af min superspray simpelhen ryger igennem imidten af glasset (som vist på billedet)

Glasset er lukket helt af så ville mene at de bare burde ligge sig på bunden

Det skal siges at jeg er ny til 3D Studio Max

Render: http://www.sbrandsborg.dk/eksperten.jpg
3dsmax: http://www.sbrandsborg.dk/eksperten2.JPG

Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede osborne Nybegynder
09. november 2005 - 00:55 #1
Smid evt. et link til din max fil, så skal jeg tage et kik på den ved lejlighed.

Hvilken max version bruger du? Hvis det er en nyerere, så vil jeg anbefale dig at se på Pflow (derr, som jeg ser det, er erstatningen for alle de "gamle" partikelsystemer så som superspray osv.)

PS. Husk at lukke dine åbne spørgsmål enten ved at give point eller selv skrive et svar og give dig selv point :-) http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=steffen8260&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede steffen8260 Nybegynder
09. november 2005 - 08:28 #2
lyder bare godt, uploader den lige når jeg engang får fri
Avatar billede steffen8260 Nybegynder
09. november 2005 - 11:25 #3
Bruger 3dsmax 7 så det ik den helt nye
Avatar billede steffen8260 Nybegynder
27. november 2005 - 00:41 #4
så kom jeg hjem endag og så min "spand" var brændt sammen, så har først fået samlet mig en ny computer nu.. men tror jeg lukker her, får ikke kigget på det forløbig alligevel, ellers mange tak for hjælpen
Avatar billede osborne Nybegynder
27. november 2005 - 16:32 #5
Okey