Avatar billede dark_dream Nybegynder
08. november 2005 - 18:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sporing af IP fra MSN webcam

Hejsa.

Kan man spore en IP når man sende via Webcam på Msn Messenger ?
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
08. november 2005 - 19:26 #1
Nej det skulle man godt nok ikke kunne . Det er kun Computer Nørder .For som man siger Nørder kan det hele :D
Avatar billede strych9 Praktikant
08. november 2005 - 19:26 #2
ja
start -> kør, skriv cmd og tryk enter
skriv netstat -a

en af de ip numre er den du har video over msn med.. check portene.
Avatar billede strych9 Praktikant
08. november 2005 - 19:27 #3
Det er nu ikke specielt nørdet at køre netstat, men ok, så hurtigt kan man blive stemplet. =) *hulk hulk*
Avatar billede dark_dream Nybegynder
08. november 2005 - 20:10 #4
Jeg takker mange gange!
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
08. november 2005 - 20:17 #5
Det virker ikke det der med netstat -a . Har prøvet den skriver kun ens egen ip
Avatar billede strych9 Praktikant
08. november 2005 - 20:19 #6
Tro mig det virker. =)
Åbn en webbrowser, gå til en eller anden website, og så skriv netstat -a umiddelbart efter.
Der hvor der står ESTABLISHED er der en åben forbindelse med oplysning om ip.
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
08. november 2005 - 20:22 #7
Det står ikke ved mig nu hvor jeg camer og jeg løber lidt rundt på nette der bliver der ved med og stå TechnoFDK - også MIN IP
Avatar billede strych9 Praktikant
08. november 2005 - 20:23 #8
Dunno... du må gøre noget forkert eller mistolke output. Det virker fint her.
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
08. november 2005 - 20:30 #9
Jeg prøvet og skrive netstat -n så kunne man se det :D