Avatar billede genixdk Nybegynder
08. november 2005 - 17:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

SQL til MySQL?

Jeg har en SQL database backup. Jeg fatter hat af SQL og skal have lavet den til en MySQL database jeg kan imlementere af i min nuværende database. Er dette muligt?
Avatar billede bromer Nybegynder
08. november 2005 - 17:49 #1
Mener du at du har en MSSQL og gerne vil have den til MySQL?
Avatar billede genixdk Nybegynder
08. november 2005 - 19:09 #2
jeps :)
Avatar billede genixdk Nybegynder
08. november 2005 - 20:08 #3
Har et MSSQL dump som jeg gerne vil have lavet til MySQL dump
Avatar billede bromer Nybegynder
08. november 2005 - 22:06 #4
Umiddelbart ville nok lave et script, der hentede data fra een base til den anden. Har du adgang til begge databaser eller har du kun et dump af MSSQL'en?
Avatar billede genixdk Nybegynder
08. november 2005 - 22:45 #5
Jeg har desværre kun en dump af databasen.
Jeg har fundet massere af programmer der kan ændre en eksisterende database (MSSQL) til en eksisterende MySQL database. Men nu står jeg med et dump og ingen database...
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2005 - 00:07 #6
dump = backup ?
Avatar billede genixdk Nybegynder
09. november 2005 - 09:14 #7
Arne > Jeps. Fil er downloadet
Avatar billede bromer Nybegynder
09. november 2005 - 09:15 #8
I hvilket format litter dit dump? Var det muligt at se et par linjer af den.. men helst ikke så vi skal scrolle i en evighed :)
Avatar billede genixdk Nybegynder
09. november 2005 - 09:18 #9
Problemet er jeg kan intet se af denne fil, Den fil jeg har fået hedder bare SQLbackup og ingen extension.. Så ved ikke lige hvad jeg skal se den med, hvis jeg tager en editor får jeg bare en masse tegn...
Avatar billede bromer Nybegynder
09. november 2005 - 09:21 #10
Det lyder ikke rart. Det lyder som om M$ har været i gang :)
Avatar billede genixdk Nybegynder
09. november 2005 - 09:32 #11
_ D a t a d : \ m s s q l \ d a t a \ M S S Q L \ d a t a \ V F R D K _ D a t a . M D F SFIN                                   º L Ì                                àÿÿÿ
                          àÿÿÿ

det var hvad jeg kunne hive ud af den der var forståeligt. Jeg har ingen erfaring med MSSQL og har kun arbejdet i MySQL hvor et dump(backup) kan editeres med en almindelig editor program. Problemet er at denne database skal jeg have data fra og derefter smidt over i min MySQL
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2005 - 10:05 #12
så vit jeg ved kan du intet med en SQLServer backup - andet end at lave
en restore på en SQLServer
Avatar billede genixdk Nybegynder
06. december 2005 - 17:47 #13
Det endte med jeg købte et MSSQL to MySQL program der konverterede skidtet på et par timer :)