Avatar billede sj.netomia Nybegynder
08. november 2005 - 13:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 viser stadig gammel signatur selvom ny er oprettet.

Hej Eksperter.

Min chef har lavet en ny signatur i outlook 2003.

Den viser den også rigtigt når man opretter en ny email, men hvis han skriver ordet 'venligst' og trykker på enter skriver den, den gamle signatur.

Han har prøvet at genstarte outlook, og også pc'eren.

Gode rod modtages gerne, og hurtigst muligt.
Avatar billede frozenfire Nybegynder
08. november 2005 - 20:56 #1
Når man i outlook opretter en ny postmeddelelse:
Under menu'en "Indsæt" er der et punkt, der hedder "Autotekst", som temmelig sikkert er sat til at indsætte en autotekst (som er den gamle signatur). Derfor kommer der til at stå en anden signatur, end den der står under menu'en "Indstillinger" menupunktet "e-mail signatur"
Håber det løser problemet!
Avatar billede sj.netomia Nybegynder
08. november 2005 - 21:02 #2
Mange tak jeg sender svaret til min chef og håber at det virker, du hører fra mig hurtigst muligt.
Avatar billede sj.netomia Nybegynder
09. november 2005 - 09:46 #3
mange tak for svaret virkede. :-)