Avatar billede jacob_waino Nybegynder
08. november 2005 - 10:04 Der er 2 kommentarer

Problem med en Webtech fra TDC

Jeg har en computer fra sommeren 2002 - købt hos TDC.
Nu vil computeren ikke starte op. Nogen gange når den ikke engang til BIOS, andre gange når man til et tilfældigt sted i Windows og så fryser det hele bare.
Der er ikke andet at gøre end at holde Power-knappen nede og slukke den.

Jeg har en lille idé om at det er RAM-blokkene der er gået i stykker.
Er det også jeres umiddelbare holdning?

På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2005 - 10:07 #1
Nej.
Lyder mere som bundkortet.
Avatar billede jacob_waino Nybegynder
08. november 2005 - 10:10 #2
Hvis det er bundkortet, så står den jo ikke umiddelbart til at rede.
Jeg har lige ladet den stå når den fryser fast - og pludselig slukkede den bare.
Skal også lige nævnes at blæseren kører som en i h.....! Konstant!

Hvad kan man gøre i den situation jeg er i nu?