Avatar billede monarchs69 Nybegynder
07. november 2005 - 00:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

AVG antivirus købeprogram, er det noget værd?

jeg har installeret en 30 dages test version af AVG antivirus plus firewall...

indtil videre er jeg godt tilfreds, men er det program overhovedet noget værd?
Avatar billede hanne_e Nybegynder
07. november 2005 - 00:06 #1
Jeg bruger den gratis version af AVG kombineret med firewallen zonealarm. Det har virket fint for mig det sidste års tid :-)

Jeg kan dog ikke give nogle tekniske begrundelser...
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
07. november 2005 - 00:11 #2
Købeversionen har flere funktioner end det gratis, men beskytter ikke bedre. Hvis du vil købe, så kan du ikke få noget bedre end Kaspersky.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2005 - 10:50 #3
"Hvis du vil købe, så kan du ikke få noget bedre end Kaspersky."

Tror nu nok at NOD32 er en del bedre når vi snakker købeprogram...
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
07. november 2005 - 11:10 #4
John, det kunne vi nok få en lang diskussion ud af ;) NOD32 er godt, ingen diskussion om det, men jeg mener at Kaspersky er bedst af de to. Test her. Klik på "online results" http://www.av-comparatives.org/
Avatar billede monarchs69 Nybegynder
09. november 2005 - 12:17 #5
så er den besvaret
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
09. november 2005 - 12:22 #6
Øhh..?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2005 - 12:25 #7
monarchs69> håber ikke det bliver en vane et snuppe point selv?
Avatar billede monarchs69 Nybegynder
09. november 2005 - 15:00 #8
jeg vil meget gerne give point, men der var ikke nogen navne at klikke på..
Avatar billede monarchs69 Nybegynder
09. november 2005 - 15:01 #9
og så gik jeg bare ud fra at folk var ligeglade med de point
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
09. november 2005 - 15:12 #10
Nu er du ret ny her på E, så prøv lige at se dette http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede monarchs69 Nybegynder
15. november 2005 - 12:57 #11
takker newbie