Avatar billede thesandman.dk Nybegynder
05. november 2005 - 21:24 Der er 5 kommentarer

Nye RAM i laptop?

Hei mates :)

Jeg skal have udvidet min laptop med lidt flere RAM.

Hvor vil i mene er det bedste sted at gøre det ? (professionelt ikke privat). Hvor er det billigst ?

Erfaring, forslag e.l. kom med det :)

- Matti
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. november 2005 - 21:30 #1
Gå ind på eet nordics hjemmeside og benyt deres ram konfigurator.

http://www.eetnordic.dk/
Vælg konfigurator i menuen.

Ring derefter til EET Nordic og få en forhandlerhenvisning.
Du kan helt sikkert selv sætte RAM klodserne i maskinen - det kræver blot en lille skruetrækker med krydskærv samt lidt sund fornuft (det kan ex. ikke vendes forkert).
Avatar billede haverslev Novice
05. november 2005 - 21:46 #2
I kontrolpanel, har du ikke et Ikon der hedder "Bluetooth enheder" ?
Avatar billede haverslev Novice
05. november 2005 - 21:47 #3
Shit, sorry forkert spg.
Avatar billede thesandman.dk Nybegynder
05. november 2005 - 22:02 #4
passede heller ikk så godt ind i emnet synes jeg ikke :)
Avatar billede haverslev Novice
05. november 2005 - 22:27 #5
Nu må jeg jo hellere skrive lidt her, da jeg jo er tilmeldt spg.

Hent programmet EVEREST Home Edition v1.51 som giver en masse oplysninger om din pc.
F.eks kan du klikke på Motherboard, klikke på chipset,under Hukommelses Sokler kan du se typen F. eks: PC2100 DDR SDRAM
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3

Så kan du søge og vælge de ram du ønsker her:
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=37