Avatar billede drefes Nybegynder
05. november 2005 - 19:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dele en video fil op i 2 i SONIC

når jeg f.eks sidder med en stor fil (film avi-format)  ønsker jeg at kunne dele denne fil i 2 dele, så at jeg kan brænde den på 2 skiver i stedet for en skive.

benytter sonic brænder software

hvordan gør jeg det ?  kan ikke umiddelbart komme til at redigere i en fil ?
Avatar billede habengut Nybegynder
07. november 2005 - 21:35 #1
Prøv at sætte dig ind i disse programmer: http://www.virtualdub.com/ og http://www.tmpg-inc.com/
Det er nogle år siden jeg selv har rodet med at cutte en større .avi fil, men jeg mener at begge programmer kan håndtere dette. VirtualDub er forresten gratis. Jeg ved ikke hvilke begrænsninger TMPGinc har...
Avatar billede drefes Nybegynder
08. november 2005 - 17:50 #2
takker, smid et svar
Avatar billede drefes Nybegynder
11. november 2005 - 20:59 #3
tager selv point hvis "habengut"  ikke reagerer inden længe, simpelthen for at få lukket spørgsmålet.
Avatar billede drefes Nybegynder
12. november 2005 - 12:08 #4
tager selv point nu,  hvis "habengut"  henvender sig selv senere kan han få point af mig for sit svar....