Avatar billede anders04 Nybegynder
05. november 2005 - 16:43 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

video card og driver dosn´t support alpha blending?

Hey, det er hva den siger når jeg prøver at starte call of duty 2. og gik så ind på deres support side hvor de skriver at jeg skal downloade den nyeste driver til mit viedeo card, eller noget i den stil... men problemet er at jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal finde det???

på forhånd tak.
håber på et kort og hurtig svar sådan jeg kan komme igang med at spille :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2005 - 17:14 #1
Hmmm...
Alt efter hvad chip der sidder på dit kort - så prøv www.nvidia.com eller www.ati.com
Avatar billede anders04 Nybegynder
05. november 2005 - 17:17 #2
ja men ved ikke hvad der sidder i den. så er der ikke en eller anden måde jeg kan finde ud af det på??
Avatar billede hottadpole Nybegynder
05. november 2005 - 18:33 #3
Det kan du via http://www.lavalys.com der tilbyder Everest Home. Fremragende program der oftest linker til driver downloads.
Avatar billede anders04 Nybegynder
05. november 2005 - 18:48 #4
okay tak det var lige det jeg skulle bruge:) men du skal lige sende et svar for ellers kan jeg ikke give dig point:)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
05. november 2005 - 21:57 #5
Kommer her. Hvilket kort er det egentlig du bruger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2005 - 22:25 #6
her er mit svar.