Avatar billede lifeweb Nybegynder
04. november 2005 - 18:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Frames i safari (max)

Hej

Er der nogen der vil kommentere lidt på emnet??

Er det virkelig ikke muligt at lave noget der ser rimeligt ud med frames i safari??

På forhånd tak!
Avatar billede trekkies Juniormester
04. november 2005 - 19:01 #1
Kender ikke Safari, men der er ikke mange som bruger frames mere.
Avatar billede trekkies Juniormester
04. november 2005 - 20:47 #2
Hvis det var mig ville jeg gå over til span, div og med css.
Avatar billede lifeweb Nybegynder
07. november 2005 - 09:01 #3
jeps... det gør jeg også med en del sites efterhånden...

meeen jeg har nogle sites som er bygget i frames - og de må gerne se godt ud i safari også...
Avatar billede siggi_ods Nybegynder
10. november 2005 - 12:03 #4
Jeg bruger Safari.. og det er sjælent jeg støder på fejl med det program!
Avatar billede lifeweb Nybegynder
10. november 2005 - 12:22 #5
Hej

Det er ikke en fejl i safari - den læser bare html-koder anderledes end andre browsere...
Men hvordan undgår jeg et tåbeligt udseende i safari ved brug af frames?
Avatar billede lifeweb Nybegynder
12. december 2006 - 01:33 #6
well.. frames sucks, men derfor kunne det være rart at bruge i nogle tilfælde også overfor mac-brugere

lukker