Avatar billede sazon Nybegynder
04. november 2005 - 17:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Creative Audigy 2 platinum drivers plus media source

Hey, som overskriften siger søger jeg
Creative Audigy2 Platinum driverne inkl. media source:-)

200points til første mand med de rigtige links ;-)
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
04. november 2005 - 17:15 #1
Avatar billede sazon Nybegynder
04. november 2005 - 17:18 #2
"Free download channel is closed. If you want to download this driver you should get the charged channel (2.5 USD/1 Driver). You can pay via PayPal. See the PayPal button below please. "

Desværre ;0(
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 17:57 #4
Går ud fra at du bruger xp?
Avatar billede sazon Nybegynder
04. november 2005 - 18:07 #5
ja :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 18:28 #6
Så burde ovenstående passe :o) Men som sagt, er der en del forskellige Media source. Du kan nok bedst selv finde netop den du skal bruge :o)
Avatar billede sazon Nybegynder
04. november 2005 - 18:42 #7
anonym: Drieren virkerde desværre ikke :-(
Avatar billede sazon Nybegynder
04. november 2005 - 18:42 #8
hov, der er jo to, prøver lige den anden
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 19:08 #9
Er du sikker på at kortet ikke hedder noget mere end "Creative Audigy 2 platinum"?
Det kan bl.a også hedde: eX, ZS og ZS PRO
Avatar billede sazon Nybegynder
04. november 2005 - 20:45 #10
nej det er pro, sorry
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
05. november 2005 - 07:48 #11
hvis du køre XP, kan du så ikke finde de sidste nye driver hos Xp update ??

ellers er den nyeste driver på dette link.

http://uk.europe.creative.com/support/downloads/download.asp

de link som boxer i første omgang finder til dig burde virke,
men ellers prøv lige dette link, når du siger PRO, er du sikker på
at det ikke hedder ZS pro, for lige nøjagtig den konstalation som du kommer
med er der ikke noget der hedder inde på Creative `s hjemmeside..

lidt mærkeligt, men vi prøver, gi lige en tilbage melding
ville gerne ha at du lige definerede lidt dit problem, for vi vakler i blinde.
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
05. november 2005 - 07:57 #12
når du klikker på linket, skal du bare vælge Soundblaster
derefter Audigy 2, derefter Audigy 2, klikke på next
klikke dig ind på dansk sprog, og trykke go, så får du de
sidste nye drivere, for alle kort. incl.media source.
Avatar billede sazon Nybegynder
05. november 2005 - 17:02 #13
Okay nu uddyber jeg lige mit problem!
Jeg formaterede min spand pga virus - som slettede en masse exe filer, derunder også mine driver installationer!
Med de drivere jeg har prøvet indtil videre, vil den kun sende lyd ud af suben og én højtaler, hvis jeg bytter kablerne rundt i subben skifter den bare hvilken højtaler der skal ha' lov til at spille, men ligemeget hvad er det kun én!! højtaler der kommer lyd ud af!

Jeg har et Creative Audigy 2 Platinum Pro kort(ret sikker på det er det præcise navn)
Avatar billede boxer Nybegynder
05. november 2005 - 18:01 #14
Avatar billede sazon Nybegynder
06. november 2005 - 16:32 #15
tak for hjælpen boxer
Avatar billede boxer Nybegynder
06. november 2005 - 17:38 #16
Velbekomme :o)