Avatar billede horslundjr Nybegynder
03. november 2005 - 20:25 Der er 4 kommentarer

DVD Drev virker ikke

Jeg har to drev i min PC men jeg kan se dem i WinXP eller få den til at virke, men når jeg er i Bios, finder bios dem helt fint?? Er der nogen der kan hjælpe mig:-(
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. november 2005 - 22:03 #1
jeg tror du skal informere lidt mere..)

prøv at slette controllere i enhedshåndtering, ide /ata/atapi-controllere
slet den hvor dine dvd-drev sidder på.
og genstart 2. gange.
check om alle ledninger sidder som de skal::O)
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 06:00 #2
Avatar billede habengut Nybegynder
07. november 2005 - 21:49 #3
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 14:46 #4
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis ikke folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)