Avatar billede hhans Nybegynder
01. november 2005 - 09:07 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til logo

Er der nogen der vil komme med et bud på en grafisk udformning af et "logo" til vores naturværksted for børn og unge. Stedet hedder Naturværkstedet evt. NaturVærkstedet og det er selve ordet der skal bruges som "logo".

Jeg forestiller mig, at der fx kan sættes en trækrone på, en blomst og/eller lille frø m.v. Det skal selvfølgelig tage udgangspunkt i naturen - der er ingen krav til font m.v. Det må meget gerne være i farver, men skal også kunne bruges i s/h.

100 points hver til de to bedste bud....

På forhånd tak for hjælpen.

/hhans
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. november 2005 - 09:59 #1
Avatar billede mattbaker Nybegynder
01. november 2005 - 10:19 #2
Jeg vil godt se på det... Men det bliver desværre først op til weekenden...
Tilgengæld i vector :)

-MattB
Avatar billede hhans Nybegynder
01. november 2005 - 11:33 #3
Hej bill

Tak for dit bud - det er nok for meget med en kronhjort (vi gør det mere i lidt mindre dyr), men ideen er ikke dårlig. Det må dog gerne være lidt mere rettet mod børn og unge (hvis du forstår)...

MattB - du må meget gerne komme med et bud senere.

/hhans
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. november 2005 - 12:39 #4
Her med små dyr på. 8)
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/660777.html

Mvh.
*Bill
Avatar billede hhans Nybegynder
01. november 2005 - 16:13 #5
Bill: Det ser meget bedre ud - har du måske mulighed for at rykke frøen en smule ned (evt. lidt mindre) og så måske en sommerfugl henne omkring "tu".

Har du mulighed for også at lave det i gråtoner/sort-hvid?
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. november 2005 - 17:21 #6
Både i farver og S/H
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/660777.html

Mvh.
*Bill
Avatar billede hhans Nybegynder
02. november 2005 - 10:14 #7
Det ser bestemt ikke dårligt ud.

Du har tjent de første 100 points. Jeg har fortsat 100 point til et andet godt forslag (og hvis der skulle komme flere gode vil jeg gerne stille yderligere x gange 100 points på højkant)

/hhans
Avatar billede hhans Nybegynder
02. november 2005 - 10:39 #8
Bill: Kunne jeg også få frøen og sommerfuglen for sig selv?
Avatar billede bill20 Nybegynder
02. november 2005 - 10:54 #9
Avatar billede hhans Nybegynder
02. november 2005 - 11:44 #10
Tak - jeg håber på lidt flere forslag, så skal du nok få dine points.
Avatar billede exclusive Nybegynder
04. november 2005 - 08:44 #11
Mit forslag:
http://www.dtj-paint.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=629190&side=&webside=5226520

Hvis du skulle syntes om et af dem kan jeg godt gøre det mindre, hvis du ikke selv kan gøre det og hvis du syntes det er for stort c'',)

-Jimmy Rittenborg | Rittencom Designs™
Avatar billede hhans Nybegynder
04. november 2005 - 08:58 #12
Hej Jimmy

Meget spændende - lidt anderledes end det oprindeligt tænkte, men det ser godt ud. Dog synes jeg, at der er lidt megen skygge på teksten - ellers kan jeg godt lide der hvor sommerfuglen sidder "anden sidst" (over ´ed´)
Avatar billede mattbaker Nybegynder
04. november 2005 - 10:56 #13
Her har du så mit bud på det :)

http://rapidshare.de/files/7167362/Natur.jpg.html

(tryk på "free" i bunden)

-MattB
Avatar billede hhans Nybegynder
04. november 2005 - 11:48 #14
MattB - det ser rigtig godt ud - igen et anderledes bud end de andre to.

Det har bare været alletiders - hvis der skulle være endnu et bud på vej er det fortsat velkomment (seriøse bud kan fortsat opnå 100 points). I andre må meget gerne lægge et svar.

Hvordan giver jeg de sidste 100 points? Jeg formoder, at jeg kun kan give til de første 2 i dette spørgsmål.
Avatar billede mattbaker Nybegynder
04. november 2005 - 12:25 #15
Jeg behøver ikke points...

Mit logo er lavet i Vector grafik så du kan ændre størrelsen uden kvalitetstab.

Hvis du skal bruge det sender jeg en EPS fil til dig :)

-MattB
Avatar billede hhans Nybegynder
04. november 2005 - 13:38 #16
MattB - er du helt sikker? - du har bestemt fortjent dem.

Jeg vil meget gerne have EPS-filen.
Avatar billede mattbaker Nybegynder
04. november 2005 - 13:59 #17
Ja ja...
Bare smid din mail så er den på vej :)

-MattB
Avatar billede hhans Nybegynder
07. november 2005 - 08:58 #18
min mail er hhans99(snabela)hotmail.com.

hvad med exclusive (Jimmy), vil du lægge et svar...
Avatar billede exclusive Nybegynder
07. november 2005 - 20:17 #19
Avatar billede hhans Nybegynder
08. november 2005 - 09:10 #20
Det ser fint ud - vil du også lægge et svar...
Avatar billede hhans Nybegynder
11. november 2005 - 10:41 #21
Hvad siger exclusive.... vil du lægge et svar, så jeg kan lukke?
Avatar billede hhans Nybegynder
16. november 2005 - 14:49 #22
Jeg tror, at jeg lukker nu. Hvis exclusive efterfølgende vil lægge et svar skal jeg forsøge at være opmærksom på det.