Avatar billede tf-uno Nybegynder
30. oktober 2005 - 20:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

wlan langsommer som normal lan på nettet

hey.!
ja har en bærbar hvor der er wlan i (11mbit) har så lige fået en router (d-link DI-714p+), men oplever til at når jeg surfer over wlan så er det som det misterforbindelsen og det går meget langsomt.. selv om jeg sidder måske 5 meter fra routeren,,
men smider jeg et kabel i røven af min bærbar oplever jeg aldrig at nettet køre langsom..

er trådløs bare generelt så dårlig eller kan det være et driver problem..
pæn træls og ha et kabel i sin bærbar, men heller ikke fedt når man ikke kan surfe særlig hurtig..
Avatar billede tf-uno Nybegynder
01. november 2005 - 12:26 #1
slet ingen der har nogle erfaring med dette eller prøvet noget i samme retning..?
Avatar billede tf-uno Nybegynder
03. november 2005 - 17:08 #2
har lige opdatert min firmware i routeren,, og synes det har hjulpet..