Avatar billede rastaman Nybegynder
29. oktober 2005 - 11:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brænde DVD on the fly

Hejsa

Mit spørgsmål er ganske simpelt.

Jeg har et dvd-drev samt en dvd-brænder siddende på samme ide som henholdsvis master og slave, kan man så brænde en dvd-skive 1,7 GB direkte til en tom dvd-skive ?

Jeg har prøvet men umiddelbart ser det ud som om den vil bruge harddisken til at lagre noget af det på inden den brænder det ned.

Det hele virker og jeg kan brænde cd'er direkte. Det er en ældre maskine skal jeg lige sige og den dvd jeg vil brænde fra er ikke en købe-dvd men en med sommerferie-hjemmevideo.

Kan nogle hjælpe ?
Avatar billede sardinen Nybegynder
29. oktober 2005 - 11:56 #1
Den vil altid lægge den ned på harddisken som en midlertidig fil for derefter at brænde den over på en dvd.
Avatar billede rastaman Nybegynder
29. oktober 2005 - 12:02 #2
Tak for hjælpen

Smid et svar så får du pointene
Avatar billede sardinen Nybegynder
29. oktober 2005 - 12:38 #3
Behold du bare dine point, jeg samler ikke.
Sardinen:-)
Avatar billede rastaman Nybegynder
10. februar 2006 - 09:38 #4
Lukker