Avatar billede pla-net Nybegynder
27. oktober 2005 - 21:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke køre i fejlsikret tilstand

Hej,

Jeg er blevet ramt at spyware/virus, og kan ikke noget med min pc efter få sek. Den går helt kold...
Jeg vil forsøge at starte i fejlsikret tilstand, men det kan jeg ikke. Trykker jeg F8 kommer der en bootmenu frem. Der sker heller intet hvis jeg trykker F8 lige efter at have lukket bootmenu ned. Det er sk... irriterende. Håber der er nogen derude, som vil redde min weekend og ikke mindst alle mine datas...

Please help me!!
Avatar billede with Nybegynder
27. oktober 2005 - 21:22 #1
du skal vente lidt med at trykke F8, det samme sker på min pc. Den skal lige læse bios færtig først.
Avatar billede mtj111 Novice
29. oktober 2005 - 13:07 #2
Efter at Bios er dukket frem er det en god idé at trykke helt vanvittigt på F8... Så er man sikker på at den kommer frem... ;-)
Avatar billede pla-net Nybegynder
31. oktober 2005 - 11:30 #3
Super. Tak for hjælp!
Avatar billede mtj111 Novice
31. oktober 2005 - 15:25 #4
Pla-net>> Du spørger om noget, og giver point for rigtigt svar...! Sådan plejer det at være på exp.dk!

Så vidt jeg kan se, så har With svaret ganske rigtigt på dit spørgsmål.

Det kan godt være at du synes at 100 point er meget for et simpelt svar, men så kan du dele pointene mellem dig og With...

Michael :-)
Avatar billede mtj111 Novice
24. november 2005 - 22:27 #5
Hallo?