Avatar billede ylwen Nybegynder
27. oktober 2005 - 12:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Deny Borrow Licens

I ADT2006 er det muligt at låne en licens fra licensserveren. Dette vil vi gerne slå fra. Jeg har læst om dette, men kan ikke lige finde ud af at få det til at virke. Det er noget medat man laver en option fil.
Er der en venlig sjæl der vil være behjælpelig med at guide mig igennem til et fungerende resultat :)
Avatar billede snowball Novice
27. oktober 2005 - 13:25 #1
Prøv at læse afsnittet "Control License Borrowing from the License Server" på http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/item?id=3224694&linkID=2475323&siteID=123112

"EXCLUDE_BORROW. Prevents a user or predefined group of users from borrowing a license."
Avatar billede ylwen Nybegynder
27. oktober 2005 - 14:06 #2
Så vidt jeg kan se er det til ADT2004. Som jeg har forstået det skal man sætte tingene op i en fil på licens serveren.
Avatar billede snowball Novice
27. oktober 2005 - 14:17 #3
Det er jo også det der er beskrevet.

"The options file must be named adskflex.opt."
Avatar billede ylwen Nybegynder
27. oktober 2005 - 15:02 #4
Ja, det kan godt være, men hvordan skal den fil så se ud, og hvordan skal man henvise til filen.
Avatar billede ylwen Nybegynder
09. september 2007 - 13:43 #5
lukker