Avatar billede delta_044 Nybegynder
26. oktober 2005 - 10:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronisering mellem 2 pc'er

Hej experter...

Jeg har en bærbar som jeg bruger i skolen og en stationær jeg bruger hjemme... Det drejer sig om en mappe som jeg har mine skoledokumenter i, den skal være synkroniseret på begge pc'er.. Sådan at der altid er det samme i mapperne.. Jeg har computerne tilsluttet et hjemmenetværk, så de er koblet sammen derhjemme...

Tak
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 10:14 #1
på din stationære deler du en mappe den mapper du på din bærbare til et netværksdrev, bagefter højreklikker du på mappen, og vælger gør tilgængelig offline, så aktiveres synkronisering for mappen, og den vil så synkronisere, hver gang der er forbindelse mellem dem (og med jævne mellemrum som kan sættes op under engenskaber for synkronisering)
Avatar billede delta_044 Nybegynder
26. oktober 2005 - 10:47 #2
Jeg prøver lige når jeg kommer hjem... virker det, får du point...