Avatar billede hesse Nybegynder
19. april 2001 - 21:23 Der er 5 kommentarer

cisco

jeg er igang med cisco semester 1 er der nogen der evt. har nogle dukomenter på dansk om cisco så er jeg meget intereseret
Avatar billede cvsac Nybegynder
19. april 2001 - 21:28 #1
et godt råd er at lære de ting du skal på ENGELSK ... min erfaringen siger at man får mere ud af det når det gælder edb osv.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
19. april 2001 - 21:33 #2
Avatar billede hesse Nybegynder
19. april 2001 - 21:54 #3
jeg læser alt det der er på ciscos hjemmeside og cisco bøger men det vil være rart at få lidt på dansk
Avatar billede scz Nybegynder
20. april 2001 - 02:39 #4
hesse : jeg har taget første semester af CCNA, og alt er på engelsk, de har ikke lavet noget på dansk.

Og alle de exam du skal til er også på engelsk, så get use to it :)

Du kommer længst ved at lære det på engelsk.

scz
Avatar billede jesperjensen19 Nybegynder
24. juli 2001 - 15:57 #5
køb bogen \"datakommunikation\", den er på dansk og der står nogenlunde det samme som i cisco materialet.... men ellers er det en meget god idé at få det ind på engelsk, da alle prøver/udtryk er på engelsk