Avatar billede soljiah84 Nybegynder
25. oktober 2005 - 18:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SFV filer

ay

Jeg har et SFV, som er en film, men ved ikke så meget, hvordan man gør sådan, at man kan se filmen? For lige nu er det bare  en stor SFV fil........
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. oktober 2005 - 18:29 #1
Hmm som er en film?
Det står for "Simple File Verification".
Den bliver brugt til at tjekke om der er fejl i andre filer.

Der til kan man feks bruge det her program http://www.quicksfv.org/download.html
Avatar billede soljiah84 Nybegynder
25. oktober 2005 - 18:32 #2
ok weird, men har altså hentet en film... Og den er så delt op i små dele, men det var en ukendt fil type og jeg mener det vra SFV filer...
Kan man ikke lave de filer om til filer, som gør man kan se den film?
Avatar billede soljiah84 Nybegynder
26. oktober 2005 - 00:43 #3
har fået det til funke nu. Åbenbart skjule rar. filer.........
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. oktober 2005 - 08:09 #4
Ikke skulte nej, men splittet rar-filer.
Også derfor der er en sfv med fordi det hele er i kage hvis en af de filer er i stykker.

Du skal bare åbne winrar og så vælge alle filer i mappen. Og så extracte. Den finder selv ud af hvilke filer der er rar-filer.