Avatar billede alh Nybegynder
25. oktober 2005 - 16:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Citrix ssl relay error 40

Hej med jer,
Jeg sidder i Athen paa kursus og vil meget gerne kunne tilgaa min citrix. De korer selv citrix her og jeg kan da komme saa langt at jeg kan logge paa men lige naar den er ved at vaere der saa faar jeg denne besked: The citrix ssl relay name could not be resolved (ssl error 40)
Kan jeg gore noget?
Avatar billede screem_brille Novice
25. oktober 2005 - 16:13 #1
kan du køre over en ikke sikret forbindelse ?, hvis ikke, nej så skal du have rettet fejlen med dit certificat først)
Avatar billede alh Nybegynder
26. oktober 2005 - 08:40 #2
Det ved jeg faktisk ikke, men det gaar jeg ud fra at jeg gor. Har sikret ved at kunne logge ind paa siden der gor at jeg kan tilgaa citrix (bruger en uniq kodegenerator, token) men hvor finder jeg mit certificat og hvad mener du der skal rettes?
Avatar billede michaelc Nybegynder
28. oktober 2005 - 11:43 #3
Ved du om det er tilladt at bruge SSL til dit firmas IP adresse ? Første del af login er uden SSL, så det kan du normalt altid ..
Avatar billede alh Nybegynder
21. maj 2006 - 11:26 #4
outdated nu :)