Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
24. oktober 2005 - 13:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hyperlinks afdelinger imellem

Hej

Jeg har et oversigtsregneark med filnavne på forskellige .doc dokumenter og enkelte .xls

Mit problem er at jeg har to forskellige afdelinger som bruger det her ark, to forskellige afdelinger som ligger to forskellige steder i landet og når jeg laver hyperlinks i den ene afdeling hvor jeg selv sidder så virker det som det skal, men når jeg sender det ned til den anden afdeling så virker det ikke.
Jeg er kommet frem til at det er fordi det er forskellige ip adresser de to afdelinger bruger til at hente firlerne med.

Er der en eller anden smart løsning til mit problem i excel som jeg ikke kender til.
Jeg vil tro at hvis hyperlinks tog udgangspunkt i oversigt-filen placering så ville problemet være løst, men sådan er det ikke.

Kan det løses eller er det en vba-løsning jeg skal ud i, og i så fald nogen forslag
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
24. oktober 2005 - 14:13 #1
Lukker, vi fandt selv en vba løsning
Avatar billede sonos Nybegynder
25. oktober 2005 - 10:24 #2
Hejsa,

Hvilken løsning fandt i ud af??

Du må gerne udgive den her :)

Mvh

Sonos